Vrijdag 19 februari Catlin - Reisverslag uit Tawanui, Nieuw Zeeland van A. Markerink - WaarBenJij.nu Vrijdag 19 februari Catlin - Reisverslag uit Tawanui, Nieuw Zeeland van A. Markerink - WaarBenJij.nu

Vrijdag 19 februari Catlin

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg A.

21 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Tawanui

’s Morgens ontbijten we samen en nemen daarna de tijd voor onszelf. Na de middag rijden we richting Jack’s Blowhole. Na een klim komen we bij een grot, waar het oceaanwater naar binnen stuwt en bij vloed wordt er druk opgebouwd en krijg je het geluid van een fontein te horen. Daarna naar de Matai falls. Door een dicht begroeid woud lopen we naar de Matai en Horseshoe waterval. In het gehucht Papatowai bezoeken we de lost gipsy. Een jonge uitvinder heeft een bus ingericht met allerlei uitvindingen van bewegende objecten. In het gebied waar we verblijven zijn veel houtzagerijen geweest en we ontdekken nog een vervallen zagerij en stationsgebouwtje. Ook loopt er nog een spoorrail. ’s Avonds lekker macaroni gegeten.

Song of the day: “Bird of paradise” Snowy White