It giet on - Reisverslag uit Ulft, Nederland van A. Markerink - WaarBenJij.nu It giet on - Reisverslag uit Ulft, Nederland van A. Markerink - WaarBenJij.nu

It giet on

Door: Aart

Blijf op de hoogte en volg A.

04 Februari 2016 | Nederland, Ulft

Gerda heeft tussendoor het Vaarbewijs I gehaald (evenzo Maarten en Thijs) en mag nu ook schipperen op snelvarende motorboten. Nu is ze bezig voor het OLT Engbergen (openluchttheater) op het gemeente huis voor nieuwe projecten. Aart is nog volop bezig met de Survivalvereniging, de afronding van de Kledinglijn, de fiscale aangifte 2015 voor het gehele gezin en de PR comissie van de Iesselganger. Ook vanmorgen nog een spoedreparatie bij de tandarts voor een afgebroken kies gehad. Nu met de blog bezig.

We feliciteren Marita, ze is vandaag jarig en heeft de komende dagen nog meerdere feestjes. Ruud werkt zijn laatste montage en reparaties af in de motorschuur.
Voor iedereen kan nu het pakken van de koffers beginnen. Dit wordt nog een hele klus om voor alle klimaatsoorten en diverse landschappen in N.Z. onder deze 20 kg te blijven;-). Gerda is al volop bezig en Aart moet nog beginnen.

Maandag eerst elektronisch inchecken en een geschikt plekje aan boord vinden. We zijn blij dat Maarten ons woensdagmorgen 10 febr. weg kan brengen naar Schiphol. Ruud en Marita worden door hun zoon weggebracht vanuit Boekelo naar Deventer en komen vervolgens met de trein naar Schiphol.

We hebben na 11.5 uur vliegen de 1ste stop over voor de donderdag in Hong Kong. Neef Hans Korenblik heeft ons al geholpen met een lijst vol met mooie plekken in deze stad. Hij en Caroline hebben hier enkele jaren gewoond voor hun werk.
Dan 11 uur vliegen naar Auckland op het Noorder eiland. Hier hebben we vrijdag de 2de stop over voor de laatste binnenlandse vlucht van 1 uur naar Christchurch. Als alles volgens schema verloopt zijn we vrijdagavond 18.00 uur in ons hotel in Christchurch.

So far so good, we hebben er zin in.

Aart